
Den 30/5 var laget och tävlade
hos Färs Härads RF. Så kul att vi fått ihop ett så fint lag som stöttar
varandra och har roligt!
Den 16 maj åkte vårt lag till
Ljunits Herrestad RF, fina rundor
och bra träning inför tävlingar framöver. Bra jobbat hela gänget inklusive medhjälpare och fanclub!

Den 26 april var vårt duktiga lag i
Ystad och tävlade. Alla gjorde fina
rundor och nu ser vi fram emot
nästa tillfälle att bära våra fina
västar med klubbtryck och ha kul
tillsammans och med våra hästar!

- Hoppning/markarbete
med Susanne Nord.
- Working Equitation
med Jennie Rosewall
Kalender
Juni 2026
-
Juli 2026
14-15 WE-träning/Pay and WE
Med Heidi Vänttinen och Jennie Rosewall
Våren 2026
